Kategoria: http%3A%2F%2Fforum-nokia.net%2F

Lista tematów



Mam pytanie w związku z tym że chciałbym mieć w swojej n6600 ikonki szybkiego na ekranie głównym (przykładowo tak jak jest w n5300). Czy istnieje taki program na mój telefon?......
Od niedawna jestem uzytkownikiem nokii 3650 i mam problem z instalowaniem niektórych programów, np. przy instalacji programu Quickoffice telefon wyświetla informację, że mam za mało pamięci. W komie posiadam karte 256mb a program instaluje przez podczerwień. Będę wdzięczny za pomoc.......
Witam. Prosilbym bardzo o slownik t9 do noki n93. Wiem, pewnie juz ten temat jest wlakowany tysiace razy ale jakos nie umiem znalesc swlonika polskiego dla mojego malenstwa. Niedawno przyjechalem UK i mam tyle na glowie, ze nawet nie mam czasu za bardzo szukac teog po fprum tak wiec prosze was o pomoc. zapodajcie jakiegos linka z tym slownikiem. Z gory...
Witam 

W mojej nokii nie dziala kamera... tzn jak sie ja uruchomi widać tylko snieżący obraz. Nie wiem czy to wina softu czy sprawa bardziej techniczna , a może trzeba jakąś nową kamere zainstalować...?? prosze o pomoc......
Witam.Poszukuję programu do obsługi nawigacji GPS.Może to być TommTom.Jeśli ktoś posiada jakieś namiary na mapy to również będę wdzięczny.......
posiada może ktoś ten programik? oczywiście z kluczykiem? konwerter również ?......
Witam.

Mam zamiar zakupić nokie N70 i do niej dokupić program tomtom.
Jakie opłaty ponosze za nawigacje tym programem w momencie kiedy łącze się za pomocąodbiornika GPS a nie po przez GPRS ??......
Witam posiadam zbiór aplikacji na Symbiana series 80 zbierałem je przez dłuższy czas i pomyślałem że ułatwię innym szukanie i wrzucę je na serwer aby każdy mógł skorzystać 


Oto tytuły(nie wszystkie):

worldmate
[bluejacking.pl]_bt_info
Converter_SmartMovie...
Witam!wlasnie zainstalowałem w n70 gta vc i nie ma go w osobistych ani nie ma go w menadżeze aplikaci . Co zrobic ?? Z góry dzieki za pomoc......
Zastanawiałem się ostatnio, czy jest program pozwalający na ustawianie gifów na wygaszacz ekranu w 3650?( bo ten standard jest badziewny  ) Bo jakoś tak to jest dziwne, czemu taki fon ma tak ubogie w tego typu funkcje oprogramowanie...prawie nic nie można tam zmienić bez odpowiedniego programu......
Jaki jest najlepszy antywirus na symbiany? Najlepiej jakby byl darmowy;)......
Witam, od wczoraj mam Nokie E50 i chciałbym na nią wszystkie możliwe aplikacje. szukalem fexplorer'a ale nie chce isc nie na ta wersje symbiana POMOŻCIE !!

(symbian s60 3rd edition)......
Szukam programu za pomocą którego mógłbym odinstalowywac aplikacje.

Mam Nokie n73 i niektóre tematy znikają i nie moge wgrac ich na nowo bo system pamieta, ze były instalowane ale nigdzie ich nie ma.
Czy jest jakis program który umozliwia odinstalowanie apliakcji?......
Trochę linków pod sybiana, może tu coś znajdziecie 




http://www.symbianology.info/
http://www.aivanet.com/
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic258984.html
http://translate.google.c...Flanguage_tools...
Tak jak w temacie

...
Witam czy ktos bawił sie programem CellTrack ?? http://www.afischer-online.de/sos/celltrack/ czy jest on lepszy od normalnego monitora??......
Czy ktoś ma może instrukcję jak np. teledysk z formatu .avi zmienić na format, który odtwarza N93?......
Aplikacja do filtrowania przychodzących rozmów, smsów idt. http://w14.easy-share.com/12694791.html......
Nie wiecie czy z N3660 jest komatybilny PSILOC Vision. miałem wersje 2.1 2.2 2.3 ale we wszystkuich pisze że nie kompatybilna a nastronie psiloc pisze że tak......
Szukam keygen'a lub scrakowanego wyżej wymienionego programu, jezeli ktos zna moze podac inny program o podobnych funkcjach, z gory dzieki za pomoc. 


[ Dodano: 21-09-2007, 4:35 ]
Mobiola Webcam v2.2
http://www.series60v3.com...p13_fileid=1596

Warelex Mobiola WebCam USB...
Witam


Z powodu nasilających się wirusów chciałbym się zapytać jaki jest najlepszy anty wirus do telefonów z symbianem?

Z góry dziękuje......
Siemka !!! Jak w temacie: potrzebuję Smart Movie oraz jakiś fajnych programów i gier do Nokia E61 bo nigdzie nie mogę znaleść !!! Proszę pomóżcie !!! BARDZO MI ZALEŻY !!! DZIĘKI Z GÓRY !!! 


[ Dodano: 2007-02-20, 18:31 ]
Ej, no chłopaki zapodajcie albo chociaż powiedzcie z jakiej nokii chodzą na niej programy !!! PRoszĘ !!!...
A więc mam takie pytanie...Mam na komórce odtwarzacz dźwięków w formacie .MOD, ale niestety nie mogę ich ustawić na dzwonek:(czy jest jakiś program pozwalający na ustawienie tego typu dźwięków na dzwonek?

Bo na prawdę zajmują bardzo mało miejsca, a mają super brzmienie
Ostatecznie musiałem zrobić tak, że moda na wav...
Witam!

W Nokii 6680 na karcie dostarczonej przez Plusa znajdują sie programy typu Quick Office.
W jaki sposób przegrać je na nową- większa kartę pamięci.Ręczne przegranie poszczególnych katalogów(instal, app) nie zapewnilo poprawnej pracy, np. Quicksheet nie rozpoznaje plików XLS.
Czy możecie mi...
Witam!Mam pytanie co do pilota do tv?Po wgraniu IrRemote mogłem uzywac pilota przez jakies 2tygodnie, co musze zrobić zeby pilot działał ciągle???I jeszcze pytanie co do mp3.Przeglądałem na forum i widziałem ze jest juz poruszony taki temat(http://forum.club-nokia.pl/topics23/1715.htm?highlight=6600), chce normalnie wzucic sobie mp3 na...
mam pytanie czy istnieje takie coś jak skeyp na telefon komórkowy a dokładnie chodzi mi o model n73......
T99 jest darmową aplikacją dla Symbian OS, rozwiązującą problem krótszych smsów (70 znakowych), w przypadku użycia liter ze znakami diakrytycznymi (np. z ogonkami). Ponieważ w słowniku T9 znajdują się słowa z "polskimi znakami", użytkownicy telefonów z Symbianem nie mieli możliwości korzystania z tego udogodnienia przy pełnej długości...
Gdzies czytalem ze w NOKI E50, po zainstalowaniu jakiegos programu, mozna robic zdjecia na calym ekranie. Wiecie co to za program ?......
Na prośbę o kod: 12345. Super player. 	 			 http://rapidshare.com/files/29480030/Lonely.Cat.Games.LCGJukebox.v2.12.S60v3.SymbianOS9.1.Cracked-BiNPDA.rar
......
poszukuje seriala badz tez keygena do tego programu, a jak nie to starsza wersje ale scrackowana......
czesc. mam n80 i czytalem troche i wiem ze mozna zrobic tak aby n80 zachowywala sie tak jak pilot do tv. jezeli ma ktos taki program na symbiana 3rd to bylbym wdzieczny.......
Kiedys jak dostalem ledwo komorecke [3650] do reki zaczalem sie bawic w instalowanie roznych programow... niestety nie odinstalowalem minigpsa tylko wywalilem poprostu od tego czasu minigps mi w ogole nie hula i przy odinstalowaniu sie wiesza komorka a inne programy Psiloca zachowuja sie podobnie... [np. TaskMan] ale IrRemote dobrze dziala, wiec to...
Witam to mój pierwszy temat więc prosze o wyrozumiałość jeżeli jest coś nie tak:)


Ma ktoś może wanampa na S60 v2 ??
jak tak to z góry dzięki

pozdro......
Witam

Na stronie nokiainfo.pl jest paczka programów do noki 6600. I tu się rodzi moje pytanie... W tej paczce są pliki z końcówką bc! <- co to jest? jak mam to otworzyć\rozpakować??......
Jak w temecie... Szukam programów na mój nowy nabytek 


Linki i opisy mile widziane......
Komu dokuczało, że w nokiach z symbianem słownik T9 pisał z polskimi literami a potem 160 znaków chciał wysyłać jako 3 smsy, to TU jest rozwiązanie tego problemu......
Witam. Poszukuje jakies programu do Nokii 3650 ktoryby odtwarzal mp3. Mam juz mp3gons60 ver. 2.02 i MP3PLAYER jednak tylko wersje trialowe dzialajace kilka godzin albo wogole. Prosze o pomoc!!......
Witam. Po usunięciu programu AutoLock (blokada klawiatury) telefon nadal ma wlączoną blokade :/ Mam Nokie 6630. Wiecie jak się tego pozbyć na stałe??!! Dzięki za odp. Pozdro......
Chcialem sie zapytac czy mozna sciagnac jakis symbian, program do telefonu zeby mozna bylo odtwarzac na noki 6020 mp3 ??


Prosze O pilna odpowiedz !!

Pozdrawiam......
Tak jak w temacie,


niestety jestem skazany na uzywanie outlooka jesli chce zarzadzac i edytowac kalendarz a nie lubie tego programu ani go nie uzywam czy jest jakis program ktory ma takie funkcje?

PS nie wiem czy zamiescilem temat w odpowiednim podforum jesli jest zle to przepraszam :]......
Witam szukam nazwy programu ktory robi kopie smsow wysylanych i odebranych przez N70 i mimo ze zostaly usuniete to posiadamy juz ich kopie w innej lokalizacji!!!

Z gory dziekuje i pozdrawiam!!!......
Witam potrzebuje wsszystkich informacji dotyczacych wspolpracy 6600 z Tom tomem 5,502 Po wgraniu nie widzi map gdzie je wrzucic......
witam potrzebuje mapy polski na nokia n72......
Witam.


Mam problem jak zainstalować tematy w E51 za każdym razem wyskakuje mi hasełko:
Cetryfikat nieważny już mnie trafia jak to widzę!
Może ktoś ma radę jak sie tego pozbyć w miarę łatwy sposób i skąd zassać fajne tematy?

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Z góry...
Problem polegana tym ze nie potrafie przekonfertowac tym progamem filmu na taki aby tel Nokia 3650 go odczytał w telefonie mam zainstalowany ten program a komunikat jaki mi wyskakuje to mów cos o nie odpowiednich kodekach . Wie ktos moze jakich uzyc do konferktowania lub jakie zainstalowac w telefonie?


z góry wielkie dzieki...
ludziska dajcie tu programiki pod symbiana ktore odtwazaja mp3 i opis instalacji.. z gory dziaki......
Instrukcja:


Żeby dodać najwosze definicje wirusów, zainstaluj program, włącz go wejdz w opcje i ustawienia i wyłącz firewall oraz auto protection, wyłącz program i przegraj pliki
(savce.def & script.dis0),( pliki te znajdą się w folderze z programem ). do folderu c:\system\apps\symcs (pliki nadpisz).. I już...
ostatnio szperając w sieci moją uwagę przykuł pewien nieznany mi program.

działa on na zasadzie połączenie bluetooth między dwoma telefonami w którym jeden kontroluje drugi.
czy naprawdę istnieje taki program?
jeśl tak to czy moglibyście mi podać do niego link?
(jeśli taki by był to prosiłbym o wersję pod...
Witam


Ma ktos moz e darmową wersje słownika Slowo_ED . Nigdzie nie moge jej znalezc.

Pozdrawiam......
witam czy istnieje moze aplikacja sis lub jar przez ktora mozna za pomoca bluetooth prowadzic czat? dzialajaca aplikacja oczywiscie.........
Cześć szukam jakiegoś odtwarzacz mp3 do nokia 6600 oczywiście free......

Strona 2 z 561, 2 , 3, 4, 5 ... 56



Podobne tematy: