Wasze ulubione zakręty oraz szykany w F1

Kategoria: Pit-stop



Stefcio
2009-08-29, 23:24
Proponuję pogadac o ulubionych pojedyńczych szykanach albo zakrętyach w teraźniejszej i dawnej F1.

Więc ja najbvrdziej lubię Eau Rouge, wszystkim świetnie znaną szykanę w Spa. Fajny tez jest Turn 8 w Trucji, albo Waite w australii, mimo, że Waite to najzwyklejsza szykana
DJ_SZTORM
2009-08-29, 23:35
ja bardzo lubie sekwencje Ascari-Steward-Senna-Prost w Australii

Eau Rouge nielubie jakos(chyba ze to stare).
w ogole to stare Spa(z lat '60 jak i koncowki ubieglego dziesieciolecia) bylo fajniejsze niz to obecne.
Uwielbiam te 3 pierwsze zakrety na Interlagos jak i pozniejsze dosyc techniczne zejscia.
Napewno kazdy zakret Indianapolis jest swietny.
Nordschleife... tak, to jest ten piekny zakret ktory uwielbiam
Wiele jest jeszcze ciekawych zakretw
Stefcio
2009-08-29, 23:44
Ta sekwencja w Australii o której mówisz fajna jest
DJ_SZTORM
2009-08-30, 00:03
nie wiem czmeu ale bardzo mi podchodzi   

w ogole ten trzeci sektor jest bardzo fajny, trzeba jechac bardzo precyzyjnie i szybko, niemogac sobie pozwolis na najmniejszy blad.
Zawsze jak mialem strate 0.2-0.5s po dwoch sektorach to na tym trzecim sektorze potrafilem duzo zyskac(dzisiaj az ponad sekunde zyskalem).
kapec
2009-08-30, 01:48
w Australii to wszystkie zakręty są fajne
ayrton
2009-08-30, 08:29
wszystkie fajne w Australi to może są na starym dobrym Adelaide   , nie cierpie melbourne takie jakieś bezbarwne

Stare Tamburello to był jeden z najlepszych zakrętów właściwie łuk niesamowicie szybki
Stefcio
2009-08-30, 13:20
Ciekawa tez jest szykana Clarka, ale ostatnio mam z nią problemy i wiecznie nie wiem jak tam dochamowac    I albo jade za wolno albo wylatuję
DJ_SZTORM
2009-08-30, 19:30
o! strae Tamburello! super "zakret" :D

na Brands Hatch Indy sa bardzo pagurkowate i ciasne zakrety :D a ja dluzszej wersji(Brands Hatch) sa dwa albo 3 zakrety gdzi etrzeba pojechac szybko ale blisko krawedzi i najlepiej zeby nie po tarce bo mozna odfrunac :D
Stefcio
2009-08-30, 20:23
Na brands Hatch jeździłem tylko w Toce 3 i nie miałem tam więksdzych problemów z wygrywaniem, i ten tor wcale nie taki trudnby
DJ_SZTORM
2009-08-31, 10:05
a Toca wcale nei jest symulatorem tylko arcadowka...
Stefcio
2009-08-31, 21:22
napewno nie arcadowka, ale nie robmy offtopu
DJ_SZTORM
2009-09-01, 20:54
dla ciebie moze i nie arrcadowka... -.- bo skorto kiedys stweirdziles ze TDU to symulator to pozdro&pocwicz...


Österreichring jest wyjechany... cholernie szybki i ma kilka podchwytliwych zakretow
A1 Ring tez jest ciekawy, trzy dlugie proste, ostre zakrety, i w miare szybkie łuki na ktorych mozna poszalec
NFSF1 BMW S10
2009-10-09, 19:17
A mi się podoba zakręt 10 w Bahrajnie, trudny, ale emocjonujący i bardzo ważny.
kapec
2009-10-22, 21:14
szykana na imoli też jest bardzo ciekawa

zakręty becketts na silverstone również
stara szykana bus stop , la source , les combes i już wiele razy pewno wspomniane eau rogue
eska senny na interlagos
zakręt numer 8 w turcjii
zakręt numer 6 na węgrzech też dosyć ciekawy
na nurburning ciekawe też jest castrol "S" nawrót dunlop szybka sekcja Micheal Schumacher "S" oraz szykana Veedol
na suzuce 130R
na monzie wspomniana parabolica i moim zdaniem wszystkie trzy szykany
Stefcio
2009-10-22, 21:54
Pierwszy sektor w Spa jest faktycznie genialny   

tylko troche nie rozumiem co jest takiego w tej parabolice
Dużo frajdy daje dobre eau rouge czy trun 8 w Turcji ale parabolica akurat wydaje mi sie szykaną jak każda inna (własciwie to ja nigdy za monzą jakos specjalnie nie przepadałem).
NFSF1 BMW S10
2009-10-22, 21:58
 	  			  

tylko troche nie rozumiem co jest takiego w tej parabolice


Ty fan NASCAR nie wiesz co może być takiego w łuku, których pełno jest w serii NASCAR? Interesujące...
Stefcio
2009-10-22, 22:14
NSCS na parabolice? Hmm... To byłoby niezłe :D


Chodzi o bolidy F1, które pokonuja ten łuk bez problemów, wiem, ze jest cholernie wazny ale dla mnie niczym innym sie nie wyroznia

[ Dodano: 2009-10-22, 22:15 ]
NFSF1 BMW S10
2009-10-23, 11:50
 	  			  
Chodzi o bolidy F1, które pokonuja ten łuk bez problemów, wiem, ze jest cholernie wazny ale dla mnie niczym innym sie nie wyroznia


Ale takie łuki występują w NASCAR, wiec ja nie wiem dlaczego tak lubisz ten sport.

Stefcio
2009-10-23, 16:27
Tylko, ze w F1 na tym łuku jest procesja, a w NASCAR 4 auta walczą o jedną pozycję   


NASCAR to odpowiednik FIA w USA, tyle że NASCAR to tylko od seryjnych jest
(National Association for Stock Car Auto Racing)
Seria nazywa się Sprint Cup
Sa jeszcze inne ale to jest ta glowna
DJ_SZTORM
2009-10-23, 17:19
ta... to tak jakby rozdzielac F1 na azjatycka, europejska, brytyjska, niemiecka itd.   


mi si egeneralnie wszytskie zakrety na starym Long Beach podobaja
NFSF1 BMW S10
2009-10-23, 18:47
 	  			  
ta... to tak jakby rozdzielac F1 na azjatycka, europejska, brytyjska, niemiecka itd.


Zgadzam się.
Stefcio
2009-10-23, 20:12
Chyba nie rozumiem co macie na mysli
NFSF1 BMW S10
2009-10-23, 20:26
 	  			  
Chyba nie rozumiem co macie na mysli


Trudno. My Ciebie też czasami nie rozumiemy.
Stefcio
2009-10-23, 20:32
A-haa xD


Podobne tematy:
Wasze ulubione gry??
Wasze ulubione gry
Wasze ulubione Miasto w Holandii ...
wasze ulubione sceny filmowe
wasze ulubione klasyki dnb
Wasze ulubione JUTSU !! ;)