Testy 2010

Kategoria: Aktualne wydarzenia: Opinie i komentarze



DJ_SZTORM
2010-02-26, 10:12
sezon już tuż tuż, właśnie rozpoczęły się testy w Barcie.

po pierwszym dniu:


.NF1BS10
NFSF1 BMW S10
2010-03-02, 17:03
 	  			  
Oficjalny wyścig rozwojowy zakończył się wczoraj testami pod Barceloną. Oczywiste jest jednak, że ekipy nie zdradziły wszystkich swoich asów chowanych w rękawach. Otwarcie o swoich planach na pierwszy wyścig w Bahrajnie mówiła ekipa Mercedesa, która na Bliskim Wschodzie będzie miała „zupełnie nowe” auto.

Kibice zapewne pamiętają ubiegłoroczne protesty dotyczące konstrukcji dyfuzorów. FIA w połowie kwietnia ubiegłego roku projekt podwójnego dyfuzora ostatecznie uznała za legalny. Ekipy od tego czasu zdają sobie sprawę z istniejącej luki regulaminowej, ale czy konstruktor taki jak Ross Brawn byłby w stanie pójść jeszcze o krok dalej i zaprojektować super-dyfuzor?

Przedsezonowe plotki twierdzą, że ekipa Mercedesa w Bahrajnie użyje nowego super-dyfuzora.

„Mamy nowy pakiet na Bahrajn i mam nadzieję, że da nam on przewagę” mówił Ross Brawn, szef zespołu Mercedes.

Nico Rosberg z kolei podkreślił, że: „To będzie zupełnie nowy bolid, więc wszystko może się zmienić jak już tam będziemy (w Bahrajnie).”

Co więcej plotki twierdzą, że ekipa Roberta Kubicy także planuje wdrożenie na pierwszy wyścig sezonu oryginalnej koncepcji dyfuzora, a FIA aktualnie sprawdza czy jest ona zgodna z przepisami. Czyżby więc Formuła 1 zaoferowała swoim fanom powtórkę z rozrywki?



I znowu te słynne dyfuzory. Testy jak to testy nie wiele dały.
DJ_SZTORM
2010-03-02, 17:05
już wolałbym 8-stopniową skrzynię biegów... chociaż nie wie po co... -.-
NFSF1 BMW S10
2010-03-02, 17:09
 	  			  
już wolałbym 8-stopniową skrzynię biegów... chociaż nie wie po co... -.-


Za dużo by się kierowcy manetkami namachali hihi.
ayrton
2010-03-02, 17:11
Najlepsze to by było jakby wrócili do manualnych skrzyń biegów tylko czy jakby zobaczyli drążek to by wiedzieli do czego to służy     :D
DJ_SZTORM
2010-03-02, 17:12
dokładnie, też sądzę, że sprzęgło nożne i H-shifter byłby najlepszy
NFSF1 BMW S10
2010-03-02, 17:14
Ale tak się przecież namachają w zwykłych autach. Wątpię, żeby o tym zapomnieli tym bardziej,  że manetki do zmiany biegów w cywilnych autach znacznie gorzej się zachowują niż manual.
DJ_SZTORM
2010-03-02, 17:16
 	  			  
Ale tak się przecież namachają w zwykłych autach.


a może automaty mają?
NFSF1 BMW S10
2010-03-02, 17:24
 	  			  
a może automaty maja?


Pisałam dalej w tym samym poście, że automaty są gorsze niż manual, więc wątpię.
DJ_SZTORM
2010-03-02, 17:53
o manetkach pisałaś    a mi chodzi o automatyczną skrzynie biegów, nie o sekwencyjną    


[ Dodano: 2010-03-02, 17:54 ]
NFSF1 BMW S10
2010-03-02, 22:12
 	  			  
o manetkach pisałaś a mi chodzi o automatyczną skrzynie biegów, nie o sekwencyjną


A czym to się różni dokładnie?
DJ_SZTORM
2010-03-02, 22:24
sekwencyjna masz manetki(przyciski, albo drążek który rusza się do góry i w dół) i z nimi zmieniasz biegi po kolei 

a automatyczna skrzynia biegów, to masz lewarek, ale on służy do wyboru biegu na przód i wstecznego, a skrzynia sama biegi zmienia(tylko gaz trzymasz) i z tego co pamiętam nie masz sprzęgła(tzn. jako pedał)


Podobne tematy:
Podsumowanie [12.07.2010]
Cabal Online Trailer 2010
Czy juz zakonczyly sie testy beta
Polski Serwer - BETA TESTY !
Dig&Spike 2010 Edition [BETA TESTY]
Testy przed sezonem 2010 / 2011