Spary

Kategoria: Skill i Spary



kori
2008-08-03, 19:13
Tu beda napisane propozycje sparow


1 z B.in.A 04.08 o 22 na sAs
Curenor
2008-08-04, 10:25
umm... może byś skład wstawił??
Tofik
2008-08-04, 17:48
ok bede ale dopisz tam jeszcze jedego kolesia PAForces|DoN ok bo koles jest dobry
kori
2008-08-04, 22:46
CONGRATULATION WIN WITH CLAN B.in.A!!!


THE BEST PLAYER OF THE GAME IS TRay!!!
pawelvc
2008-08-05, 12:54
3th player in team pawelvc

4th kori
TRay
2008-08-05, 14:36
TRay is noob
TRay
2008-08-05, 15:34
PLS did u hawe a screenshot?
pawelvc
2008-08-05, 17:28
i didint remember to make :(
Gość
2008-08-05, 21:35
Clan:|Shin.Crew|

Kiedy:o 21:00
Ip serwa:podam na gg jak ktos nie to moje gg 13761964
Na ile osob: Sklad Tofik DoN Kamikaze Pawelvc
Tofik
2008-08-05, 21:37
Clan:|Shin.Crew| 

Kiedy:o 21:00
Ip serwa:podam na gg jak ktos nie to moje gg 13761964
Na ile osob: Sklad Tofik DoN Kamikaze Pawelvc
Tofik
2008-08-05, 22:15
jutro o 21:00 spar
Kamikaze
2008-08-05, 22:17
Sklad na spara : Tofik DoN Kamikaze Pawelvc
TRay
2008-08-05, 23:27
me not?
pawelvc
2008-08-06, 10:28
ej moze zamiast DoNa wsadźmy TRaya??
Tofik
2008-08-06, 11:26
Dzis spar o 21:00 ip serwa bede mial na opisie
TRay
2008-08-06, 11:45
I play     or no
Gość
2008-08-06, 13:26
New team..  Tofik DoN Tray Pawelvc ;p
Kamikaze
2008-08-06, 13:29
Ja w rezerwie ;p
TRay
2008-08-06, 14:02
Okay im RDY
Tofik
2008-08-06, 23:44
no i jak tam spar ???
Kamikaze
2008-08-07, 11:02
Ewidentnie przegralismy..
TRay
2008-08-07, 11:09
Fuck ...
Gość
2008-08-07, 12:46
Dzis Trening o 21:00 na serwie 91.121.170.48:28960
TRay
2008-08-07, 14:57
lol its extreme mod !!!! low ..... come to normal server            

91.192.136.3:28960
Tofik
2008-08-07, 15:35
oki bedzie na tym serwerze trening co tu podaj TRay
slayer
2008-08-09, 11:45
kiedy nastepny spar
Tofik
2008-08-09, 12:19
Nie wiem czeba  najpier zapytac jaki klan chce spara a potem grac spara
Curenor
2008-08-10, 13:10
Pewnie nigdy nie będę w 1 skuadzie ^^ Dlatego nie warto mieć więcej niż 6 osób w klanie ;p
Kamikaze
2008-08-10, 13:19
Nie mozna byc egoista.. dlatego jakbym ewentualnie mial grac jakiegos najblizszego spara to oddaje miejsce Curenor'owi..
Curenor
2008-08-10, 13:43
nieeee.... Ja słaby strasznie jestem. Jeszcze prze ze mnie przegracie ;p
Kamikaze
2008-08-10, 13:48
pocwiczymy zobaczymy ale pozniej bo teraz brak mi czasu ;p
TRay
2008-08-10, 18:26
LAST WAR

/////////////////
SCREANSHOTS
/////////////////

1; http://sputnik.unas.cz/1.JPG

2; http://sputnik.unas.cz/2.JPG

3; http://sputnik.unas.cz/3.JPG

4; http://sputnik.unas.cz/4.JPG


We lose
Curenor
2008-08-10, 19:17
a buuuuuu :P
Nobek
2008-08-11, 14:30
Dzisiaj o 18:00 spar :P

Squad: TRay, Kill3R, Slayerv (3 vs 3)
IP serwa: 85.237.160.15:15202 i PW: Rcon
Powodzenia chłopaki
TRay
2008-08-11, 15:10
 	  			  
Dzisiaj o 18:00 spar :P
Squad: TRay, Kill3R, Slayerv (3 vs 3)
IP serwa: 85.237.160.15:15202 i PW: Rcon
Powodzenia chłopaki


ok im ready
TRay
2008-08-11, 16:49
Last spar we !!!!!!      WIN      !!!!!!


21:8


//////////////////
SCREANSHOTS
/////////////////

http://sputnik.unas.cz/2/11.JPG

http://sputnik.unas.cz/2/22.JPG

http://sputnik.unas.cz/2/33.JPG

http://sputnik.unas.cz/2/44.JPG

-----------------------------------

demo for DOWNLOAD ... here : http://sputnik.unas.cz/1111.dm_1
Curenor
2008-08-11, 16:54
GratZ
Kamikaze
2008-08-13, 16:13
http://www.xfire.com/screenshots/3kamikaze/   



Dzielnie walczylismy z Trayem... ;p i udalo sie ;p
slayer
2008-08-21, 10:10
kiedy nastepny spar
Curenor
2008-08-21, 15:40
Za rook... może i dwaa ;D
pawelvc
2008-08-22, 08:00
curenor ty grasz w tibie??

bo wiekszość tibijczykow sie przestawia i mówi na rok rook czasami dodają gard
Curenor
2008-08-22, 10:37
Nie gram w tibię ;p


Podobne tematy:
`Wszystkie Spary
[ Siec Serwerow] Wypożyczalnia serwerów na spary/mixy za &qu
HeadStrikers Łowicz darmowe spary !
Przemytnicy Rzezuchy szukają rywali na mecze i spary (cqc)
The Blessed szuka przeciwników na spary 4vs4
Nasz skład na spary