Leave clan

Kategoria: Prośby/Pomoc



TRay
2008-08-14, 16:24
BB all guys nice to meet you bu i hawe problems with any players .... maximal idiot in this clan is      Bulla      Fucking idiot sorry peoples, but i must do it 

Nice to meet you ....
bye Nobek u are good manager continue in your good work
bye Fragon u play good bye
bye Kamikaze u play better than better
bye pawelvc u play too better and better
and bye Kil3r my favorite player in this clan :) nice to meet you guy maybe see you soon. And you Bulla KISS MY ASS you young fucking idiot. .

Bye peoples
Kamikaze
2008-08-14, 16:35
Kurwa
Kamikaze
2008-08-14, 16:51
ej a tak wgl to co sie stalo ?
Nobek
2008-08-14, 17:52
Nie no spróbuje go nakręcić żeby nie odchodził, przecież to jest filar naszego klanu. Nie ma mowy żebym przez jakiegoś gówniarza tracił pełnowartościowego żołnierza
pawelvc
2008-08-14, 23:03
nie nooooooooo aaaaaaaaaaaaaa <hedszot z colta>
Nobek
2008-08-14, 23:58
Spokojnie chłopaki TRay zgodził się zostać na szczęście. Jest naprawdę niesamowity wiec musiałem go namówić mam nadzieje że już żaden klanowicz nie doprowadzi do tego że ktoś z CBA będzie chciał opuścić nasz klan. W końcu celujemy w ClanBase
pawelvc
2008-08-15, 14:38
aha <odkada colta>
kill3r
2008-08-15, 14:42
Bulla Bulli nieiwem jak tam masz..to ja cie pojechałem na GG...pozdro głabie


Podobne tematy:
eL!tE-TeAm vs Nv Clan
Cabal Online Clan
The plant clan and the wizards
qest na 91 lvl "the legendary clan"
The Plant Clan and the Wizards
The Plant Clan and the Wizards