Kategoria: http%3A%2F%2Fcabal-online24.pl%2F

Lista tematów



Zaczne od tego iż mam 43 lvl, str mam 26 , int 239 , dex 52 . I tak skillowanie jest teraz bardzo łatwe a na dodatek magic i sword leci tak samo, a za skill rank up dostaje się coś do str i dex. I mam pytanie czy co lvl dodawać pkt do int a str i dex mieć tylko ze skill rank ? 

W poradniku dla wizz jest żeby dać na max w lance i cannon, wolę bić cannon. Zrobiłem kilka...
Witam!

Potrzebuj set dla WI za 120kk wraz z orbami

z góry dzięki:)......
Witam zaczynam grac w Cabala no i wybrałem Wizarda.PPRzydałby się jakiś uniwersalny, albo chociaż powiedzcie w co nie inwestować.......
Cześć!

mam wizka na 56 lvl mam adepty itp wbijam skile mam A.Expert ale zastanawiam sie czy jak na mój lvl jest ok... co robic aby skile zasuwały tzn jak najszybciej mi sie wbij Master ?? prosze o pomoc i z góry dzieki )......
Witam. Mam pewien problem, poniewaz w Cabal'a gram od nie dawna i chcialbym sie o cos zapytac. A wiec przejdzmy do rzeczy, moje pytanie brzmi czy wizard'owi potrzebne jest regeneration czy tez nie. Jak tak to do jakiego levela podniesc. Chcialbym tez prosic, zeby nie zrownywac mnie od razu z ziemia, poniewaz jak juz mowilem jestem tu...
wiec mam takie pytanie : 

gdy mam wykupione skille z novice np :terra arow, lighting arow i ice arow i podbite do +9

oplaca sie czy nawet trzeba wykupic skille z Apprentice(blasty) a moze poczekac do Expert i odrazu wykupic cannony , i czy one sie podmienia tak jak ze skillami upgrade czy po prostu trzeba wywalic jakiegos i...
przed update bylo ladnie widac hardnes jak sie kolo ciebie kreci XD a po update ani widu po nim po prostu ikonka jest tylko ... pytanie do innych wizow czy tez tak maja czy ja mam cos zrabane ??......
Potrzebuje jakieś combo na PvE. Mam 75 lvl i a.mastera. Do tej pory wale na zmianę Hail Storm i Arctic Field.

A i przy okazji macie może jakąś taktykę na rs'a na mój level bo raz próbowałem i na 4 bosie mi się sp skończyło i było po wszystkim......
Witam , który item jest lepszy i który wybrać ?? :


......
Witam, przeczytałem juz wiele tematów dot. Ranków jak i combo, dowiedzialem sie wielu bardzo mądrych i rządkich rzeczy. Ale to co najprostsze nie zostało dla mnie wyjaśnione. 

No tak zaczne, gram Wizzardem akutalnie 18 lvl i 20 magic lvl. jestem jako Novice i magic exp juz mi sie nie bije... co moge zrobić aby to odblokować, pewnie zmienic rank na...
Witam mam pytanie odnosnie statystyk int dex str

obecnie posiadam takie statystki
str:77
int:518
dex:122
czego mam za dUzo a czego za mało i jakie orby lepiej mieć topazy czy lapisy crytyk czy amp
proszę o pomoc wysoko lvlowych wizardów.
posiadam 83 lvl
i co zacząć...
Witam. Mam pytanie w czym powininem biegać str 47 int 363 dex 116. narazie dysponuje okolo 10kk......
Witam wszystkich.

Chciałem o coś zapytać. Mam wiza, 113lvl, o statach:
STR 101
INT 697
Dex 181
I tu moje pytanie: co w tych statach zmienić?......
Mam problem xDD otuz nie wiem oco chodzi z tym skillem weaken xDD pisze ze to buff ale ja buffy kojaze z tymi czarami na sec xD wiec pomozcie ... kazde info bedzie mile widziane ;p......
czy jest jakas mozliwosc skilowania magic skilla uzywajac opcji (auto atack) tak zeby sie nie meczyc, zeby potwory samo atakowalo......
Witam chcialbym sie dowiedzieć jaki wybrac set dla mojego wizarda ma 123lv gram nim 2 miesiace mam czesto problem z funduszem ale przedstawie mój aktualny set:


osmium matrialhelm of deathblow+6 +27% crit dmg
osmium matrialsuit of amp+6 +5% M.amp +50hp +2 def
osmium matrialgloves of guard+6 +16def +2...
Witam mam pytanko planuje w ciagu najblizego miesiac a zmienic calutki set lacznie z orbami i chce sie poradzic czy dobry set se upatrzylem


zbroja mirtini +6 (slot z 7%amp i carftowane hp setl +5)
osminium boats +7(slot 7%amp)
osminium helm +7(20% +6%crytyla z craftu)
osminium rerkawice...
Witam! Gram w Cabala od 3 dni i nagrodą za pewny Quest było "Combo". Mam pytanie, do czego to służy? Mam 2 skille - jeden ten początkowy (Magic Arrow), a drugi za wypełnienie Questa - Freeze.......
Witam Wszystkich.


Moj Wii ma 35% rate i 95% cd

Czy moze mi ktos powiedziec czy takie cos wystarczajace jest na 108 lvl?......
Witam w jaka biżuterie się zaopatrywać dla wizarda pierścienie kolczyki i bransolety.prosze o pomoc wykwalifikowanych wizardow i jaki set osminium jakie orby lapisy czy topazy......
Mam 136 lvl ale nie mam wszystkich skili tych co inni wizardowie na 100lvl mimo ze jestem na najwyszym poziomie skila czyli na "trans" nie wiem czy to przez to ze nie robie questow 

Prosze o pomoc, nie wiem o co chodzi :-/......
Mam pewien problem. Dużo na tym forum pisze się o adetptach. 

Co to jest, bo jedyne co wyczytałem to to, że pomagają w skillowaniu.
Prosze o pomoc :mrgreen: :mrgreen:


W Cabal zacząłem grać 2 dni temu więc jestem kompletnie Zielony, więc nie krytykować ;-) .......
Witam, zamierzam tutaj przedstawić swojego nie zbyt profesjonalnego Wizzarda podkreślając od razu, że żadne PvP mnie nie interesuje ma to byc postrach potworów.


Zacznijmy od początku.
Mam wizzarda 86lvl dane na dzien 05.03.2009 godz. 1:45
Titanium set +5/4 +3/2. ponieważ -> 101/147...
Witam. Moj problem polega na tym, ze nie wiem jakie 3 lance wybrac. Chodzi o to, ktore bylyby najkorzystniejsze. Jakby ktos mogl mi pomoc i cos doradzic to bylbym bardzo wdzieczny.


Z niecierpliwością czekam na odpowiedz. Pozdro......
Czesc i pozdrawiam szukam i szukam i jedni pisza tak drudzy tak.

Chcialem sie zapytac w co zainwestowac czas,kase itp.
A mianowice jaki set zaczac craftowac,moze jakas czesc sie uda kupic, aby mi posluzyl dlugo.
Jakie orby kupic?
I oczywiscie swiecidelka jakie i z czym?
Narazie posiadam 62 lvl ale...
Ile pkt i w jakie skile mam inwestowac w Wizarda na poziomie Apprentice

pytanie skierowane do doswiadczonych graczy interesuje mnie bulid PVP......
Witam!od niedawna zaczołem grać w Cabala i mam już 21lvl Wizars ale niejestem do końca pewny czy wszystko mam dobrze co do skili i statów i niekumam zbytnio o co hcodzi w Cabalu bo teraz te questy to taki mały exp że normalnie....

Przoszę o dokładny opis co i jak w Cabalu i jak wyexpać dobrego Wizarda.......
Więc jak już w temacie napisałem mam kłopot z wizkiem ... T_T Otóż nie wiem jakie skonstrułować dobre combo do PvE... Jeżeli ktoś takie zna to prosze o szybką odp ( jeżeli możecie to do PvP też dajcie ) bo słyszałem tyle różnych wersji i się gubie ... :-( 



Pozdrawiam......
Mam pytanie, czy skill regeneration przyda się dla wizarda? A jaśli tak, to na jaki poziom go maxować?......
Tak jak w temacie. Jak ułożyć combo na PvM (obecnie mam 111 lvl i chodzę do LS ale ciężko jest) mam ułożone tak: 3 skile (comp=space collapse, g. master=dual cannon, a. master=arctic field) i tymi trzema biję. Mam rangę Full Trans, więc wszystkie opcje i wasze sugestie są dla mnie dostępne. Jeszcze takie pytanko, czy jeżeli mob dostanie stuna na 5s i w tym...
witam.

Mam aktualnie 111% DMG i 43 rate 38 M.ampa co lepiej uzywać lance czy canonyxd?......
Jak sie ma experta do dochodzi jeden slot, a kiedy dochodzi następny slot do upgrade skills? ( na jakim Magic Rank)......
Witam, jestem nowy na forum i w CABALU.


Chce Pograc Wizardem... i pakuje caly czas w INT tu czaje... ale te magic skille sa dziwne

1. Jakie mam kupic magic skille te najlepsze? i ile punktow w jaki skill wpakowac... czy jest jakis build do PvP np?

2. Co to sa te COMBO? jak je sie robi... i na czym...
Witam

Moj problem jest nastepujący:
co lepiej kupic:
2x RoL+2 i jakies s.tit glovesy <czy> s.tit glovesy z 7%magic amp. i 1x RoL+2......
Witam. Mam 135 Wizz na jupiterze. Posiadam dziwny[?] set bo nie znam się za bardzo na wizzie poprzednio grałem Warkiem FSem i FBkiem na podobnych lvlach skończyłem. Chciałbym abyście doradzli mi fachowo co i na co zmienić. Nie jestem zbyt bogaty i nie chce rad typu '2x Mithril Orb 20 cd +7'. Posiadam set i 70kk na jego ulepszenie. 


osm...
Więc tak. Mam 69 lvl i mastera w magi. Czyli mam takie jakby 10-levelove opóźnienie z skilem. I z stąd moje pytanie: czy skilować aż wbije a.mastera czy olać to, grać normalnie ?......
Witam wszystkich 

Na innym forum zrobiłem ankietę na temat "upy wiza"
Więc chciałbym przedstawić wyniki i opis co wybrać do jakich opcji


Wiele osób zastanawia się nad tym "co wybrać" 2xdef czy 2xdef rate?
Wyniki ankiety:

Jaki up dla...
Ostatnia aktualizacja: 09.07.2010


Pora napisać conieco o Wizardzie. Jak go prowadzić, jaki mniej więcej kupić set, jakie skille i parę innych info

Spis treści:
1. Statystyki
2. Skille, buffy i upgrady, które warto kupić
3. Battle Mode 2
4. PvP/PvE...
jak w temacie dla wizzarda lepszy jest EOG czy EOS ? i dlaczego to a nie drugie ??

i jeszcze 1 pytanko juk juz mowa o EOGu co to jest flee rate ???......
Jestem newbie tak więc nie śmiejcie się z trochę dziwnych pytań.

Dotychczas kupowałem upradgy do oporu lecz teraz trochę się boje bo kupując
3 upradgy(mam vitality mastery i force control a teraz mi slot dojdzie)=900k ,mnimum 3 skille=900k to mi zostanie 800k i (chyba) nie zdąże uzbierać wystarczająco kasy żeby na 50lvl kupić...
witam!

Nie wiem jaki mam kupic set na pvp czy bardziej pujść w amp czy DMG.
Proszę o pomocxD.......
Witam 


Jakie według was jest najlepsze combo dla wiz teraz jak dostał nowy skill atakujący .......
mam pytanie dotyczace skilli wizarda. chcialabym wiedziec ktore moga przewrocic przeciwnika albo paraliz zrobic bo nie wiem ktore wybrac z regulara. interesuja mnie 1.8s bo chce szybsze moze ktos doradzic?......

Strona 87 z 871 ... 83, 84, 85, 86, 87



Podobne tematy: