Kategoria: http%3A%2F%2Fcabal-online24.pl%2F

Lista tematów



Witam,

Mam troche dziwny problem poniewaz gdy odpalam cabala to wlacza sie do momentu tego kiedy w lewym gornym rogu kreci sie te kolko loadingu i na tym staje. To kolko loadingu u mnie wogole sie nie rusza tylko staje a gra dalej nie idzie, robilem reinstall, mam najnowsza instalke w ktorej nawet zadnych update'ow nie bylo. Nie mam pojecia co to...
Otóż chciałem właśnie zacząć swoją przygodę z grą Cabal Online lecz mam mały problem przy instalacji. Chodzi o to, w jaki sposób zmienić partycję na którą chcę zainstalować grę, ponieważ instaluje ją ciągle na partycję "C", na której nie posiadam odpowiedniej ilości wolnego miejsca, a zwolnienie go jest nie możliwe, gdyż wszystkie pliki...
Siemka,przedstawię Wam moją postać.

Gram Warriorem swoją przygodę z tą grą zacząłem 2 dni temu.Lvl jak narazie 25(ciągle idzie do góry).
Oto moje......
Proszę o skuteczne combo na stun lock mobków.


Mam już na max all skille.

Dziękuje za pomoc.......
Potrzebna jest mi tabela w której napisane jest co daje str. int. dex.

m.attack attack defense def rate
str 0.1 0.3 0.2 0.5
int 0.3 0.2 0.1 0.5
dex 0.1 0.1 0.4 1
To jest tylko przykład ,żebyście wiedzieli o co mi chodzi.
Wiem ,że taka tabela była na forum ,ale nie mogłem jej znaleść.......
no właśnie próbuję się zalogować... wpisuję haslo i.... dupa... pasek laduje się do końca i nic ;/ tak w kółko ;/ czy to servery padly czy tylko ja tak mam? ;>......
Moze mi ktos doradzic czy lepiej grac fb czy bl? Chodzi mi o pvp jak i o pve. Pytam poniewaz mam fb 102 i bl 42 i nie wiem na czym mam grac. Z góry thx.......
Gram w cabal Secrets of Radiant Hall. Gdy loguje się to jest dobrze i niedawno zauważyłem, że pisze mi takie coś, cytuje "You have 2 days 12 hour 8 minutes of the play time" .Tłumaczyłem na polski wyszło mi tak że gram tyle czasu lecz to nie możliwe bo czas co z minuty na minute maleje nie wiem o co chodzi czy to jest czas ze moge pograć 2 dni czy tylko piszę...
Witam, chciałem się dowiedzieć gdzie się wypełnia sloty u peta ?......
Witam.


Mam problem gdyż nie moge się zdecydowac czy stworzyc FA czy FB ponieważ gralem BL i WA i niezbyt mi szlo bo troche nudno...

i prosiłbym o akies wady i zalety FA i FB z góry dzienkuję...

Prawdopodobnie w złym mmiejscu to zamiescilem więc proszę o przenisiesie tego postu w inne...
Witam, chciałem się spytać czy może mi ktoś wyjaśnić jak sie kupuje itemki na stronie Cabala przez kase (CC) z sms'a, i jak potem to na konto w grze dać ?......
Witam, mój problem tkwi w craftowaniu... (ogólnie). Proszę barzdo o napisanie poradnika na temat craftowania: na czym polega co potrzebuje itp. itd... Jestem początkujący, gram od tygodnia, i mam 53lvl. Hmmm a więc co dalej?


Bardzo proszę o pomoc !!!......
czy pomożecie zrobić mi dobrą postaci bo mi się gra spodobała i chce jakoś wystartować


chce zrobić warior - bo on ma chyba 1 wielgaśny miecz i dobrego defa

proszę o powiedzenie jak staty itp plz

a i doradźcie jaki serwer wybrać gdzie dużo polaków......
Mozecie podac nicki kto gra na 500 exp ??Moj nick Crevoz......
Witam ! 


Jest to mój pierwszy post na tym forum i jest mi niezmiernie miło przywitać się z wami
Otóż, zacząłem grać Bladerem i tu moje pytanie, jak na razie nie kupowałem żadnych skilli i mam Impact Stab oraz Flash Draw - co kupić jako następne ? prosiłbym o kompletną pomoc jak grać by nie zlamić postaci, jakie skille itp....
Witam. Na wstępie chciałbym poinformować, że jest to moja pierwsza postać (nie jestem obeznany w świecie CABALA). Mam bladera 120lvl i mimo wszystko nie daje rady zabijać, np. Bloody ogrów w LS, na których mam questa(leveling up) Moje EQ:


OSM Martialhelm DB +6 4CR 20CD
OSM Martialsuit +4 7S.amp 50HP
Osm...
Jak w temacie. Odpowiadajcie w ankiecie i piszcie, dlaczego wybraliscie to a nie co innego.

Sam nie wiem czy wybrać te 32 defa czy 513 def rate.......
mam bardzo mało many wiem ze u Baldera to normalne i moje pytanie brzmi czy warto Bladerem kupować skill upgrade mana + ??......
Mam Bladera na 61 lvl, chciałbym wskazówek jak ułożyć dobre Combo pod PvP i PvE..

Wszystkie Skille z Mastera a także do Mastera mogę w każdej chwili nabyć, jeśli takowych bym nie miał.. Najlepiej proszę o pomoc w Takiej Postaci :

PvP

1 skill / 2 skill / 3 skill / 4 skill - kolejność tez jest ważna bo chcę...
Witam! Mam Bladera 112 lvl, wbiłem to raczej bez większych problemów, ale patrząc na tym forum zauważyłem jakieś Combo na PvE. W walce z mobami nigdy Combo nie używałem co najwyżej PvP. Czy Combo do expienia jest jakieś ważne? I moje jeszcze jedno pytanie dotyczy LS z moim setem osm suit +4 jakiś zwykły, osm hełm +4 + 10%CD, Mystic Vamp rękawice+6 i buty +6, dwie...
Flee rate co to jest    Słyszałem, że jest to szansa na unik :-) Jesli to prawda to czy rzucenie tego podczas pvp ma sens jeśli przeciwnik używa comba   Mam na myśli czy rzeczywiście uniknę tego uderzenia czy tylko to jest przydatne jeśli przeciwnik nie używa comba......
Pomozcie mi bo nie weim co zrobic tym quescie przychodze do fort ruina podchodz pod jakies figurki i nie wiem co dalej zrobic napiszcie cos......
przypuśćmy że mam do wydania 100kk, jaki set byście za to kupili?


obecnie mam 2x rol +1 więc 20% rate już mam.......
Witam.


Mam pytanie... jakie mammiec eq??
narazie chodzę w:
-Osm. amor healm +6 +30CD
Stit matrial + 7 +7%sw. amp
Mystic gloves +6 HP steal 3% of the total DMG
Mystic boots +6 25hp steal per hit
2x CR+1
2x RoL+1
amulet vamp +2
r.osm...
Niech mi ktoś poradzi jak najlepiej i najszypciej bici skill lvl bladerem i na jakich noobah :roll:......
Czesc,


Mam bladera na 88 lvlu. Nie czytalem wczesniej zadnych poradnikow. Poza tym gralem sam (bez gildii), wiec nie mial mi kto przyblizac glebszych tajnikow gry. Dopiero ostatnio zainteresowalem sie buildami, wczesniej po prostu dodawalem staty jak leci, a seta kupowalem jak sie troche alzow nawinelo, im lepsze opcje tym...
Czesc a wiec tak od razu przechodze do rzeczy 

Jakas godzine temu zrobilem chara i pierwszy raz widzie Cabal Online na swiecie Zrobilem Bladera i kompletnie niewiem w co dodawac(statsy) co robic ze skillami i wogule czy ktos mi pomoze z gory thanks :mrgreen:......
Mam 35 lev ap/ap blader - macie jakieś fajne sposoby, żeby podskilować......
Witam, szukalem juz odpowiedzi na moje pytanie po googlach i po roznych cabalowych forach lecz nie znalazlem odpowiedzi. A wiec moje pytanie jest takie 

1.Jakie skille dodawac u bladera i NA ILE( glownie to mnie interesuje) otoz pewnie ma to roznice czy skill dodasz na 9 lub 20 ( gralem archerem i w nim niektore skille trzeba bylo dodawac na 9 a inne...
Witam! jak w temacie potrzebuje wybrać i wycenić eq dla BL 150lvl!!

Prosze o posty od graczy którzy dobrze się znają ponieważ ja w Cabalu mam 20lvl dopiero ale mój siostrzeniec stracił konto 134lvl Bladera i kupiłem mu 150lvl (on jeszcze o tym niewie i chce mu dać to konto w prezencie ale z EQ!!)
A więc jeśli ktoś by mógł powiedziec...
Witam. Właśnie pobrałem od nowa cabala od ok. 3 miechów wchodzę i nic nie mam ;/ ani kasy ani eq. Chcę zapytać czy grać dalej tą postacią i odrobić jakoś eq czy zaczynać od nowa ? Mam archera na Marsie 40 lv i nim mógłbym grać ale mi się nie chce Lvlować Proszę o szybką odp.......
Do czego jest vital infetere w skillach Bladera? Czy opłaca się go kupować? Jakie inne skille są dobre?......
mam pytanie bo gram od niedawna w cabal noi mam pytanko czy opłaca się na samym początku robić te questy czy expić na mobach z góry thx ;-)......
Cześć gram w Cabala od niedawna i mam 33lv ale nie wiem czy już nie mam zepsutej postaci. Proszę pomóżcie.


Skille i budowa:
1. http://img202.imageshack.us/i/cabal4.png/
2. http://img638.imageshack.us/i/cabal3.png/
3. http://img534.imageshack.us/i/cabal2.png/
4....
Mam pytanie na poczatku u bladera masz skille 3 i 1 ktory masz odrazu wysztkie wykupic i ulepszyc do jakiego poziomu odp??......
Moje eq. Prosze o wypowiedz .



Osm. martial helm +5 , 20 cd 4 rate,
Osm. martial suit +5, 7% amp 50 hp,
Mist. martial buty +6, 5% amp,
Mist. martial gloves +6, 5% amp,
Red. osm katana +5 , 20 cd 3% rate,
Mith. katana +4, 10 cd,
Vamp. amulet +3,
x3 Rol+1...
witam!!

mam bladera 70 lev i takie staty:

STR 245
INT 45
DEX 234
i nie wiem co teraz robic czy oplaca sie robic heavy bladera czy robic norme doradzcie cos......
Siemka

Jestem nowy na tym forum jak i w grze w grze mam 39 lvl, orientuje sie w skilach ale nie wiem które buffy wybrać, mam koncentracje na 15 lvl i ten drugi co moge mieć na regularze, i chciałem zadać pytanie jakie buffy powinienem posiadać, w najbliższym czasie, może cie podac tak juz z mastera. A drugie pytanie to na którym lvl dostane taki buff...
Witam,

Zaczęłem grać w Cabal Online, sympatyczna gierka i fajna muzyka.
Wybrałem Blader-a.
Mam 18 level, robie wszystkie questy, a moja postać wygląda tak:

Sword Apprentice
- Impact Stab 8 lvl
- Flash Draw 9 lvl
- Stab & Slash 6 lvl

Magic...
od razu przejde do tego co mnie interesuje


daloby rade nosic good titanium martialset bladerem do wysokiego lvla?
pytam poniewaz titanium +7 ma (chyba) takie same staty co osm +6 a wiem ze dobrze craftownego osma +7 nie mam szans nosic poniewaz caly set zamknalby sie w miliardach alz, a craftowany tit to kilka razy mniej...
Mam prośbę mógł by mi ktoś ułożyć build bladera od podstaw? 

Jestem początkującym graczem patrzyłem na tamte posty, ale dalej nie wiem jak rozdać punkty w skille i jakie kupić od początku do końcowych skilli i na ile je wbić.......
mam dylemat bo mam 47 a expert wiec niedlugo bede mial master ale mam pytanie jakie z tego skile wziac bo sa drogie a nie chce wydawac kasy na dziadostwo wiem ze musze wziac tom are ale tam sa 2 sskiel ale bardzo slabe jeden ma 202 ataku a drogi jakis vital intresfe jakos tam ma 67 wogule nie iwem co to za skill pomuzcie w tej chwili mam 


hasing...
Witam Was. Chciałem zapytać was (mam na myśli lvle 80-90+) jak wam sie gra bladerem na PvP ? Jak radzicie sobie z każdą klasą po kolei ? No i czy radzicie sobie z warkiem na podobnym lvlu i randze. Bo jakoś mnie napadło żeby zmienić postać ale zastanawiam się jaką, dlatego pytam. 


Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.......
Każdy z nas ma problem... zwłaszcza użytkownicy którzy maja swoje postacie po 50 lvl...Chodzi głównie o craft...a zwłaszcza o wymianę miedzy użytkownikami cfraftowanymi swordami i armorami.Dużo z nas(np.Ja:))mam problem z dogadaniem sie z ludźmi z poza naszego kraju...A jak juz trafie na jakiegoś polaka to ma akurat to czego nie potrzebuje.Robie ten...
Mam 53 level i zaczynam na powaznie skillowac dlatego tez mam pare pytan:

Czy za Combo dostaje sie dodatkowy bonus do SillExpa? Czy wraz z zaawansowaniem Comba ten bonus jest coraz wiekszy (ze na przyklad za Combo 10+ dostaje sie wiecej SkillExpa niz za dwa Comba 5+)?

Oraz najwazniejsze pytanie:
Czy za...
Mam Master w swordzie. Jaki skil mam kupic jako pierwszy: Twin-Moon Slash, Vital Interfere czy Aura Barrier ??? Pytam bo z kasą u mnie słabo.

Mam
Vitality Mastery - lvl 5
Defensive Sense - lvl 2
Change Force (Sword)
Mam jeden wolny slot. Jaki upgrade dokupić??? (gram bladerem)......
mam male pytanie, jestem bladerem i mam 2 blade'y nosze material set,a jak sie robi havy blader'a to powinien miec armor, a ja niewiem jakie sa wymagania pod armor :-/ a na tym pisze tylko dla warriora i force shielder'a. czy moglby mi ktos napisac


z gory dziek......
W chwili wolnego czasu skleilem kilka combosow, chciabym zeby kazdy kto wie "o co be" się do nich ustosunkował. Robilem je pod katem PVP.


......
a wiec tak: completer...


blade scud(15lv), lighteningshlash(1lv) blade cry(20lv),mirage grind(20lv),twin moon shlash(20lv)assault(20),double rising(20)....

Jakie Combo moge z tego skleić?......
Witam serdecznie! W Cabala gram od wczoraj (14 lvl) Chciałbym was zapytać czy dobrze rozdaje skille , punkty itp!!


I co robić dalej? Co kupować? Jakie skille? Na co rozdawać? Z góry thx za......
Witam 


Mam mały problem...
otóż zrobiłem sobie postać w cabalu (gram pierwszy raz) i wybór padł na Blader i oto moje pytanie...
w co ładować staty (zależy mi na szybkości) i oczywiście jak rozdawać skille, pewnie ktoś napisze użyj opcji szukaj, ale zaufajcie szukałem i znalazłem XXX tematów z "niby"...

Strona 1 z 871 , 2, 3, 4, 5 ... 87



Podobne tematy: